Bestyrelse:
Tovholder: Sven
Sven, Jannie, Annette, Jesper, Carina & Lars.
Strategi-team:
Tovholder: På valg
Bestyrelse, Morten og Søren.
Marketing-team:
Tovholder: Marianne
Dorte, Claus, Carina, og Sascha – video redigering.
Fundraising og sponsor-team:
Tovholder: Sven
Kim, Jacob, Preben (rådgivning), Anne (rådgivning), Claus.
Organisation/frivillige team:
Tovholder: Posten er ledig – måske det er dig?
Ingen frivillige kræfter i dette nyoprettede team – måske du har lyst?
Team: Regnskab/Administration
Tovholder: Annette
Helle og Mikkel (ekstern).
IT-team:
Tovholder: Jon
René, Jonas og Sascha.
Frivillig-team:
Tovholder: Posten er ledig – måske det er dig?
Interim: Dorte og Carina
Events overordnet – team:
Tovholder: Posten er ledig – måske det er dig?
Jacob – ekstra hænder, planlægning, Vicki – ekstra hænder, planlægning, Isabella – planlægning, aktiv udførelse. Annette – idémager. Gerry – idémager/rådgiver. Sascha – DJ. Anne – rådgivning ”vicevært”.
Specifikke events – teams:
Aftalte og udvalgte events vil have deres eget team til f.eks.: Kajakfestival, vandretur, dans m.fl. Ambitionen er, at alle i foreningens kan indgå som drivende kræfter og ekstra hænder i nogle specifikke events.
Med i teamet ekstra hænder: Curt, Kirsten, Vicki, Jacob, Isabella, Preben, Niels, Mette, Selda, Inger og Reza.
Vi vil meget gerne have frivillige hænder og øjne til:
Vi vil se frem til at få dig med holdet!