Vores frivillige teams, hvem er med?

Bestyrelse:

Tovholder: Sven

Sven, Jannie, Annette, Jesper, Carina & Lars.

Strategi-team:

Tovholder: Måske dig? (Åben position)

Bestyrelse, Morten og Søren.

Marketing-team:

Tovholder: Marianne

Dorte, Claus, Carina, Vicki og Sascha.

Fundraising og sponsor-team:

Tovholder: Sven Mogensen

Kim, Jacob, Preben (rådgivning), Anne (rådgivning), Claus.

Organisation/frivillige team:

Tovholder: Måske dig? (Åben position)

Ingen frivillige kræfter i dette nyoprettede team – måske du har lyst?

Team: Regnskab/Administration

Tovholder: Annette

Helle, Mikkel (ekstern).

IT-team:

Tovholder: Jon

René, Kulu, Sascha og Jonas.

Events overordnet – team:

Tovholder: Jacob

Jacob – ekstra hænder, planlægning, Vicki – ekstra hænder, planlægning, Isabella – planlægning, aktiv udførelse. Annette – idémager. Gerry – idémager/rådgiver. Sascha – DJ. Anne – rådgivning ”vicevært”.

Specifikke events – teams:

Aftalte og udvalgte events vil have deres eget team til f.eks.: Kajakfestival, vandretur, dans m.fl. Ambitionen er, at alle i foreningens kan indgå som drivende kræfter og ekstra hænder i nogle specifikke events.

Med i teamet ekstra hænder: Curt, Kirsten, Vicki, Jacob, Isabella, Preben, Niels, Mette, Selda, Inger og Reza.