Vores frivillige teams, hvem er med?

Bestyrelse:

Tovholder: Sven

Sven, Carina, Annette, Jesper, Jannie & Kristine.

Strategi-team:

Tovholder: Carina

Bestyrelse, Morten og Søren.

Marketing-team:

Tovholder: Marianne

Dorte, Kristine, Susanne, Claus, Carina, Vicki og Sascha – video redigering.

Fundraising og sponsor-team:

Tovholder: Sven Mogensen

Kim, Jacob, Preben (rådgivning), Anne (rådgivning), Claus.

Organisation/frivillige team:

Ingen frivillige kræfter her i øjeblikket – måske du har lyst?

Team: Regnskab/Administration

Tovholder: Annette

Helle, Mikkel.

IT-team:

Tovholder: René

Kulu, Sascha. 

Events overordnet – team:

Tovholder: Jacob

Jacob – ekstra hænder, planlægning, Vicki – ekstra hænder, planlægning

Isabella – planlægning, aktiv udførelse.

Annette – idémager

Gerry – idémager/rådgiver.

Sascha – DJ

Anne – rådgivning ”vicevært”.

Specifikke events – teams:

Specifikke events tager afsæt i det overordnede spor omkring events.

Aftalte og udvalgte events vil så få deres egne team til f.eks. event: Kajakfestival, event: Vandretur. Ambitionen er, at alle i foreningens kan indgå som drivende kræfter og ekstra hænder i nogle specifikke events.

Med i teamet ekstra hænder: Curt, Kirsten, Vicki, Jacob, Isabella, Preben, Niels, Mette, Selda, Inger og Reza.

Kunne du tænke dig at være med i et af vore teams, så skriv venligst til carina@blindmotion.dk