Bestyrelse:
Tovholder: Sven
Sven, Carina, Annette, Jesper, Jannie & Kristine.
Strategi-team:
Tovholder: Carina
Bestyrelse, Morten og Søren.
Marketing-team:
Tovholder: Marianne
Dorte, Kristine, Susanne, Claus, Carina, Vicki og Sascha – video redigering.
Fundraising og sponsor-team:
Tovholder: Sven Mogensen
Kim, Jacob, Preben (rådgivning), Anne (rådgivning), Claus.
Organisation/frivillige team:
Ingen frivillige kræfter her i øjeblikket – måske du har lyst?
Team: Regnskab/Administration
Tovholder: Annette
Helle, Mikkel.
IT-team:
Tovholder: René
Kulu, Sascha.
Events overordnet – team:
Tovholder: Jacob
Jacob – ekstra hænder, planlægning, Vicki – ekstra hænder, planlægning
Isabella – planlægning, aktiv udførelse.
Annette – idémager
Gerry – idémager/rådgiver.
Sascha – DJ
Anne – rådgivning ”vicevært”.
Specifikke events – teams:
Specifikke events tager afsæt i det overordnede spor omkring events.
Aftalte og udvalgte events vil så få deres egne team til f.eks. event: Kajakfestival, event: Vandretur. Ambitionen er, at alle i foreningens kan indgå som drivende kræfter og ekstra hænder i nogle specifikke events.
Med i teamet ekstra hænder: Curt, Kirsten, Vicki, Jacob, Isabella, Preben, Niels, Mette, Selda, Inger og Reza.
Kunne du tænke dig at være med i et af vore teams, så skriv venligst til carina@blindmotion.dk